Snorkelen - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van José . - WaarBenJij.nu Snorkelen - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van José . - WaarBenJij.nu

Snorkelen

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

18 April 2023 | Australië, Coral Bay

De dag zijn wij gestart met twee uur snorkelen op twee verschillende plekken. Er is hier heel veel koraal te zien, maar ook genoeg vissen. Ik heb het in een eerder verslag al eens omschreven alsof je in een aquarium zwemt. Hele scholen vissen zwemmen om je heen. Tijdens mijn eerste ervaring met snorkelen had ik geen onderwatercamera, maar dit wil je gewoon vastleggen. Bijgaand een selectie van hetgeen we vanmorgen hebben gezien. Nadat we een douche hadden genomen en de foto’s hadden bekeken, zijn we weer naar het strand gegaan. Het was de bedoeling om een kajak te huren, maar mijn metgezel was een beetje ingestort, dus zijn we pas laat in de middag gaan wandelen. We hebben heen en weer door het water langs het strand gelopen tot en met de zonsondergang. We hadden niet gereserveerd en konden pas om 20.00 uur dineren. De zon gaat hier even na 18 uur onder. We hebben de tijd gedood met wandelen en sterren kijken even buiten het dorp. Het park dat we morgen willen bezoeken blijkt deels afgesloten te zijn wegens de enorme drukte hier. Alleen de eersten mogen naar binnen. Dat wordt dus weer vroeg opstaan, want het is nog twee en een half uur rijden.

José

Wereldreiziger