Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van José . - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van José . - WaarBenJij.nu

Perth

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

09 April 2023 | Australië, Perth

Om half 10 vertrokken we uit Singapore en kwamen 15.45 uur in Perth aan, Circa 16.30 uur waren we in het hotel. Op luchthaven Singapore bleek een vlindertuin te zitten en natuurlijk moesten we daar naar binnen, Het is dat wij moesten instappen, maar anders hadden we er nog meer tijd doorgebracht, Eerste souvenir is ook al binnen, Eindeloos is erop gehamerd dat wij een visum moesten aanschaffen voor Australië, maar we hoefden hem nergens te laten zien. Voedingswaren mochten niet mee het land in, dus de laatste appel nog in het vliegtuig opgegeten. Die was bij de eerdere vlucht nog gescand op drugs, dus kon hem zonder gevaar opeten. Na aankomst in het hotel hebben we Perth verkend. We weten nu waar we Australische simkaarten kunnen kopen en water/eten kunnen krijgen. Heerlijk gewandeld langs het water en de parkieten in de bomen op de foto vastgelegd. Verder blijft het gewoon een stad en dat heeft onze belangstelling niet zo. Daarna in een restaurant met de groep gegeten en afspraken gemaakt hoe laat we morgen de huurauto kunnen halen. Nu zou ik dus om moeten vallen van de slaap, maar van zitten wordt je niet moe. Na dit verslag ga ik dus maar parken selecteren die we straks met de huurauto kunnen bezoeken. Mijn metgezel is duidelijk wel moe geworden van al dat zitten en ligt al te slapen.

José

Wereldreiziger